Lantlig inredning

onsdag 25 mars 2009

Visar lite bilder på olika hörn, vet inte varför det jämt blir hörn jag knäpper på(antagligen en massa prylar som måste plockas undan innan jag knäpper) fniss.Här är ett hörn från köket ut i hallen, min almanacka som jag köpt hos Madame Nyberg i Valbo som jag är jätte nöjd med, den är så söt. Även mitt panelskåp syns som jag själv är väldigt nöjd med(vi börjar att säga att det liknar ett dass här hemma) fniss, funderar om jag ska hänga en dass skylt på dörren haha. Även här ett hörn, i vardagsrummet. Min härliga gungstol som jag ibland avnjuter ett glas vin i och gungar så där lungt och härligt, tur det är helg snart(blev ju sugen nu). Stegen har jag tiggt åt mig av min kära bror(TACK) fast han läser väll inte detta han tycker att jag har så många konstiga ideer. Så nu frågar han om allt möjligt konstigt han hittar för han vet att jag kan få någon ide och han bara skrattar och tycker jag är helt tokig.

En närmare bild på almenackan, visst äär den söt?


Tog in lite ris och satte i några vippor i rosa (haha ett till hörn i köket) glasburken är gammal och fin inköpt hos Madame Nyberg.



Plättar i luften på mitt köksbord.

Ha en fortsatt bra kväll. Kram Sussi



1 kommentar:

  1. Du har det så fint så! Ja, som du brukar säga-alla förstår sig inte på det här med äldre saker :) (har erfarenhet själv) Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera