Lantlig inredning

tisdag 10 mars 2009




Hej på er! Tänk om ett dygn innehöll 48 timmar,vad mycke jag skulle hinna. Tiden bara rinner iväg. Köper en massa loppis fynd som läggs på hög för att målas när tid finns,men när..... I morgon bär det av till Gävle med 8 åringen som skrivs in för att operera bort sina halsmandlar på torsdag, det skulle hon ha gjort den17 feb, men hon fick feber igen, så tjatigt men jag håller tummarna att det blir av nu(hon fick idag värsta rinn snuvan men har ej klagat på halsen än, jag håller) men nu lägger vi alla sjukdommar åt sidan. jJag måste bara visa vilka fina små skyltar med budskap som jag har fått av Lenita med bloggen skimrande kristaller( TACK igen snälla du) Nu måste jag gå och packa lite så ska jag försöka gå ut och kolla era bloggar.Ha en fortsatt bra kväll. Kram Sussi

6 kommentarer:

  1. Vi håller alla tummar!!!! Vilka fina skyltar! Kram

    SvaraRadera
  2. Heej Kul o "se" dig här!!!! Välkommen till bloggandet igen Sussi!! :) Jo varsågod för skyltarna :) Tänker på er o hoppas nu operationen blir av. Sedan ser jag fram emot o få se sakerna som du har börjat måla. Men ingen brådska... Man tar saker o ting när man kan, har lust o har tid för det. Just nu har du ju annat. Ha det så bra. Kram Lenita.

    SvaraRadera
  3. Hej
    Ja tänk om det var 48 timma på ett dyngn i stället det liksom brinner i huvudet på en för jag har så mycket att göra,med valpar o annat pyssel sen ska man jobba ochså.
    ha det så himmla gott o hoppas det går bra med operationen.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  4. Hej på dig!
    Tack för att du tog dig en titt på min lilla blogg. Jag var ju tvungen att ta en liten titt hos dig=) Gud va fint du verkade ha det. Du verkar vara vädligt pysslig! Jag önskar dig en bra dag kramar emma

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Ja, det skulle inte vara fel.
    Man hinner ju aldrig med det man vill.

    Jag hoppas att det går bra på operationen!

    Ha en jätte bra helg.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. hej
    tack för kommentaren,jag har två gulliga valpar kvar,skulle det inte vara bra med en kommpis till eran hund hihi...
    kram
    ninni

    SvaraRadera