Lantlig inredning

torsdag 26 mars 2009

Idag har jag fyndat en gammal lampa på magasinet för 150:- det tycker jaqg va ett fynd. Ska troligtvis sätta upp den i köket, men det får gubben hjälpa mig med nu när han har kommit hem, han jobbar nämligen i Stockholm i veckorna.

Plats för 3 ljus oxå.

Våran Wilma har bakat bullar idag och hon älskar ju när man knäpper kort på henne. Hon ville att jag skulle lägga ut det på bloggen, så jag gör väll det då, då blir hon glad.



När vi var på magasinet idag så stog det en våningssäng där som Wilma kom på en JÄTTE bra ide, du vet man kan fixa gardiner här nere och sova där uppe, SNÄLLA mamma. Visst det är inte pengar det handlar om, det är ju bara det att de är mycke som ska göras på hennes rum ändå, målas om, måla möbler + allt annat+ att sängen behövs ju målas den å. Hade hon haft sin pluska med så hade hon köpt den för sina egna pengar, och hon tror att bara för att det är hennes pengar får hon köpa vad som helst. Men men hon ringde sin Far och ja han sa att de går väll bra kan bli mysigt bra ide tyckte han. MERA JOBB, men de kan kanske bli kul(hahaha).


Wilma bjuder er på bullar, hoppas de smakar men ta gärna en kopp kaffe till. Kram på er Sussi



8 kommentarer:

  1. oj vilket fynd!! Ha nu en riktigt fin helg! Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, lampan är fin!! Skulle ha varit till er o ätit lite bullar ser jag, ler. Ha det så bra. Sköt om dig. Kram Lenita

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset om att sy ett förkläde.Det blev faktiskt det istället för klänning.
    Sugen på bullar man blev nu då.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Fin lampa!
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera