Lantlig inredning

onsdag 18 mars 2009

Jag blir galen! bilderna skulle i mitt tycke hamna längst ner men, jag lär mig aldrig.





Japp då va vi tillbaka från operationen med Wilma och allt gick bra, och blir hemma en vecka. Nog om det! Fick igår så fina engelska pelargoner av min mor och far(härligt med nya blommor) TACK! Och idag kom far hem med ett panel skåp som har stått på deras loge och som jag fråga om jag fick för en tid sedan, det är ganska gammalt och jag har aldrig sett ett sådant,det är väll något hembygge. Sånt där skit är väll inget att ha säger far, sånt eldar man upp (han har förmåga att elda upp sånt han inte tycker är något att ha)men han har fått stränga årder att fråga mig först innan han eldar hädan efter. Har nu ikväll grundat skåpet. Kram Sussi

1 kommentar:

  1. Det va ett charmigt skåp! Den kommer att bli jättebra... väntar på resultatet :) (om jag inte hinner se den live förstås..) Fina pelargoner du ha fått! Visst få man allt en vårkänsla av pelargoner? Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera