Lantlig inredning

fredag 8 maj 2009

I dag visar jag lite blommor från min trädgård, känner att jag behöver blommor nu, har haft det ganska jobbigt en längre tid. Håller på att byta arbetsplats, jobbet jag har nu är väldigt påfrestande på psyket. Mår verkligen pyton, gör nu sissta skiftet 24 timmars. Tänk att första maskrosen är så ljuvlig när den kommer (observera första). Pärlhyasinten också ljuvlig.

Julrosen. Ska den inte blomma på vintern eller????


Är det gullviva jag heter???? söt .



Och detta vet jag inte va de är men växer i långa rankor.
Hoppas allt är bra med er där ute. Många kramar till er från mig. Sussi



2 kommentarer:

  1. Hej
    Vilka fina bilder du har tagit på blommorna,julros är en av mina favoriter så himla vacker.
    kram o ha en trevlig dag
    ninni

    SvaraRadera
  2. Ja den FÖRSTA maskrosen ä ju lite ståtlig där den står så gul, men sen.. blir det ofta för mycket av dom. Hoppas att solen börja på att skina hos dig, lite grann åtminstone (både inombords o utombords) Sköt om dig. Kram Lenita

    SvaraRadera