Lantlig inredning

fredag 17 april 2009

Har äntligen hittat en gammal skolbänk har länge letat efter en, endast 100 kr(billigt). Men nu blir problemet värre vet ej vart jag ska ha den men kanske löser sig med tiden den blir klar för den ska bli vit. Måste också visa en gammal påse med en söt liten fågel som är broderat endast 5 kr.

Här hänger den tillsammans med en bröd pickare som jag själv har gjort, har börjat på en Luffarslöjds kurs (jätte roligt). En krans av eucalyptus blad som jag har fått av min kära svägerska Lenita med Skimrande kristaller bloggen. (Tack så väldigt mycke) Det hänger även ett gammalt barn förkläde som jag kan visa en närmare bild på sen.
Nu strax bär det av till jobbet sen ikväll åker vi till torpet och sover en natt ska ta lite flera bilder i dagsljus då. Ha en underbar helg allesammans. Kramar till er. Sussi


5 kommentarer:

  1. Skolbänken ä ju jättefin! Spännande att se hur den blir som vit. Ja, du, den där påsen - SÅ fin (o den missade jag bland allt annat i högen, ler) Men det va meningen att den skulle med dig hem (intalar jag mig, fniss) Varsågod för kransen. Ha en bra jobbardag o en bra kväll på torpet! Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. Tack för titten,men vilken underbar skolbänk du har hittat o priset 100.- bara det var billigt.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  3. Vilka fina fynd du gjort. Ja, det finns ju så mycket man vill köpa men så lite plats. Ha en bra kväll!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Vilken fin skolbänk och billig också.
    Vad kul det låter att få göra i ordning ett torp.
    Kram Anneli

    SvaraRadera