Lantlig inredning

lördag 9 maj 2009

Blommor som blommar inne. Sant paula, lite tråkig blomma men varför har jag den då??? Jo jag har fått den, ja de är så man tänker så fort man fått något av någon så KAN man inte kasta Men de kommer att åka på komposten och gossa där istället.
Orchide (vet ej hur de stavas) En jätte blomma, härliga blommor... de blommar så länge att man kan njuta flera månader.
En zonale pelargon, som en rosa söt boll.


Och min favorit..... Mårbacka

Ja de va lite inne blommor de. Kram till er Sussi


9 kommentarer:

  1. Så mycket fina blomster bilder.
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Va fina blommor du visar! O sidan har du också ändrat på ser jag - fin blev den! Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  3. Underbara blomster bilder! Visst tar det ibland emot att kaska växter.. men man kan ju inte ha kvar allt bara för att man fått dem av någon. Mårbackan är verkligen vacker!
    Ha det fint!
    Josefine

    SvaraRadera
  4. Härligt!!!! Ha en bra dag!!! Kram

    SvaraRadera
  5. Fina blommor! Mårbackapelargonen är en av mina absoluta favoriter. Ha det bra!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Hejsan!! Kika in hos mig, jag har något till dig där. Ha det bra. Kram Lenita

    SvaraRadera
  7. Vill önska dig ett otroligt gott nytt år.
    Kram Irene

    SvaraRadera
  8. Å vilka fina sommarblommor. Inte utan att man längtar till våren.......

    SvaraRadera
  9. I’ve been browsing online more than four hrs right now, and after seeing
    you on http://boningsljus.blogspot.com/, I definitely haven't found any informative posts such as yours. In my view, if all web site owners and blog owners produced excellent articles as you have, the web will be a lot more beneficial than at any time prior.

    Here is my blog :: www.escamoes.pt

    SvaraRadera